Zoeken
Mijn account
  • Compact assortiment
  • 24/7 koopgelegenheid
  • Technische advies
  • Levering op locatie

Contact

Contactgegevens

InstallPro Center B.V.
Braillestraat 87
2652 XV  Berkel En Rodenrijs

Telefoon: 085-401 6432
E-mail: mail@installprocenter.nl

KvK: 90810686
Btw: NL865460553
IBAN: NL11 INGB 0102 3455 89

Openingstijden

Telefonisch bereikbaar op werkdagen:
 9:00 -17.00

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Account

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen of opnieuw instellen?

Om je wachtwoord te wijzigen ga je naar ‘Wachtwoord en contactgegevens’. Hier kun je ook je opgeslagen contactgegevens en je aflever- en factuuradres bewerken. Volg de onderstaande stappen als je je wachtwoord vergeten bent of niet kunt inloggen:

  1. Ga na of het e-mailadres juist getypt is. Als je je e-mailadres onlangs hebt gewijzigd, houd er dan rekening mee dat alleen het e-mailadres waarmee we je contacteren wordt gewijzigd en niet het e-mailadres waarmee je inlogt.
  2.  Om je wachtwoord opnieuw in te stellen klik je op ‘Wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm en vul je het e-mailadres in waarmee je inlogt.
  3.  Zodra je je wachtwoord opnieuw instelt, ontvang je een e-mail op het e-mailadres waarmee we je contacteren. De e-mail bevat een link die je kunt gebruiken om een nieuw wachtwoord aan te maken. Het kan enkele minuten duren voor je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je map met spam.
Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?

Je kunt je wachtwoord, e-mailadres, aflever- en factuuradres wijzigen via het menu-onderdeel ‘Wachtwoord en contactgegevens’. Afleveradres/factuuradres Je kunt een standaard afleveradres instellen voor je bestellingen, dat automatisch wordt geselecteerd als je een bestelling plaatst. Je kunt het adres natuurlijk ook wijzigen als je een bestelling plaatst bij het afrekenen. Houd er rekening mee dat het factuuradres niet gewijzigd kan worden als de bestelling eenmaal geplaatst is. Als je het afleveradres moet wijzigen nadat je je bestelling hebt geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact op per e-mail vanaf je opgeslagen e-mailadres. E-mailadres Houd er rekening mee dat, wanneer je je e-mailadres waarmee je we je contacteren wijzigt, het e-mailadres waarmee je inlogt niet gewijzigd wordt. Het is helaas niet mogelijk om het e-mailadres waarmee je inlogt aan te passen. Dit e-mailadres wordt alleen als je gebruiksnaam gebruikt. Na het aanpassen van je

contact e-mailadres ontvang je geen geen emails meer op het e-mailadres waarmee je inlogt. E-mails van onze betaalprovider worden altijd verzonden naar het e-mailadres waarop we je contacteren. Naam wijzigen Als je achternaam is gewijzigd, bijvoorbeeld als gevolg van een huwelijk, neem dan direct contact met ons op vanaf het in je account opgeslagen e-mailadres. Om je aanvraag te verwerken vragen we je om een bewijs van de naamswijziging mee te sturen.

Bestelling

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Zodra wij de bestelling verzonden hebben ontvang je altijd een track & trace e- mail waar je de status van jouw bestelling mee kunt volgen. Heb je nog geen track & trace ontvangen? Dan hebben wij de bestelling dus nog niet verstuurd en willen we je vragen hier op te wachten. Heb je nog helemaal geen e-mails ontvangen omtrent jouw bestelling? Check dan eerst even de spam/ongewenste mail.

Kan ik het adres van mijn bestelling wijzigen? Voor het bestellen

Je kunt je afleveradres en je factuuradres wijzigen in je account onder ‘Wachtwoord en contactgegevens’. Tijdens het bestelproces heb je, bij stap 2 ‘Betalen’, ook de mogelijkheid om je adressen te bewerken.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst. Kunnen jullie ze samenvoegen?

We hebben momenteel niet de mogelijkheid om meerdere bestellingen samen te voegen en ze gezamenlijk te verzenden. Dit vanwege een geoptimaliseerd proces om je bestelling zo snel mogelijk op te sturen en te leveren

Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij InstallPro Center kunt u zelf uw betalingswijze kiezen. Vooraf kunt u veilig online betalen via iDeal.

Wanneer word ik terugbetaald

Het terugbetalingsproces kan tot 14 dagen in beslag nemen nadat we je retour hebben ontvangen. Het bedrag wordt automatisch terugbetaald via de gebruikte betaalmethode. Hoe lang het terugbetalingsproces duurt hangt ook af van de betaalmaatschappij in kwestie.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

We streven ernaar om uw bestelling snel te leveren. Verzending en verwerking kosten via post: € 15,- Verzending en verwerking kosten via vracht: € 75,- Ophalen bij ons in de filiaal: 0,-- Bestelling boven de €250,- betaal je geen verzendkosten

Wanneer word ik terugbetaald

Het terugbetalingsproces kan tot 14 dagen in beslag nemen nadat we je retour hebben ontvangen. Het bedrag wordt automatisch terugbetaald via de gebruikte betaalmethode. Hoe lang het terugbetalingsproces duurt hangt ook af van de betaalmaatschappij in kwestie.

Retour

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode. 

Meld een retour aan

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Ja, Retourneren via ons antwoordnummer kost €4,95. Heb je betaald met iDeal? Dan worden de retourkosten ingehouden van het bedrag dat teruggestort wordt na het verwerken van je retour.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Binnen 30 dagen kun je je product voor retour aanmelden. Dit kan via het online retourformulier. Na aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis op te sturen. Je kunt kiezen om je product gratis te ruilen of om je geld terug te laten storten. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen.

Uitgebreide retourvoorwaarden.

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele